عنوان پست : کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
حوزه سازمانی : حوزه مدیرعامل
شماره پست : 9
شرح وظایف :
1) برنامه ریزی در جهت اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم
2) اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم
3) انجام مطالعات و تحقیقات لازم در زمینه برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل و ارائه پیشنهادهای لازم
4) نظارت بر فرم های تکمیل شده و مستندات آنها و ارائه به کمیسیون تحول اداری شرکت مادر
5) بررسی برگه های تکمیل شده و تأئید آنها بر اساس عملکرد واقعی واحدها
6) پی گیری اجرای ارزیابی عملکرد سازمانی و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به مراجع ذی ربط
7) بررسی دقیق مفاد برگه های تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب در مراجع ذیربط
8) تهیه گزارشات تخصصی لازم برای مسئولین ذی ربط
9) بررسی و مطالعه درخواست ها و شکایات مکتوب و حضوری مراجعین
10) بررسی اطلاعات و مستندات جمع آوری شده بمنظور بررسی صحت و سقم موضوع شکایات
11) ارسال درخواست ها و شکوائیه ها به دفاتر و واحدهای ذی ربط و اخذ نظرات آنها
12) مراجعه به واحدهای مختلف بمنظور اخذ نظریات و پاسخ واحدهای ذی ربط در ارتباط با شکایات واصله
13) مطالعه و بررسی درخواست ها و شکوائیه های مراجعین و شاکیان
14) پیگیری درخواست ها و شکوائیه ها به منظور رفع کاستی های مربوط به خدمات شرکت
15) پاسخگوئی به درخواست ها و شکوائیه ها در قالب ضوابط، مقررات و دستورالعمل ها
16) ارائه گزارش های مستند در خصوص درخواست ها و شکوائیه های وصول شده و نتایج آن
17) تهیه پیش نویس پاسخ شکایات جهت شاکیان و نهادهای نظارتی و بازرسی
18) تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه راه حل جهت رفع مشکلات و کاهش شکایات
19) بررسی گزارشات واصله از سوء عمل کارکنان و پیگیری امر تا حصول نتیجه
20) تشخیص تخلفات و مفاسد اداری مامورین مسئول و ارجاع آن به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری جهت رسیدگی
21) اعلام نظر در مورد میزان رضایت ارباب رجوع از عملکرد کارکنان و مدیران به مدیران ذی ربط
22) انجام سایر امور ارجاعی مرتبط از سوی مقام مافوق.