عنوان پست : کارشناس هماهنگی
حوزه سازمانی : حوزه مدیرعامل
شماره پست : 13
شرح وظایف :
1) مطالعه، بررسی و حصول اطلاع از قوانین، مقررات و ضوابط مرتبط با فعالیت های شرکت
2) دریافت رئوس اهداف، خط مشی و سیاست های مربوط به تهیه برنامه های کلان شرکت و ارائه به قسمت های مختلف جهت هماهنگی کلیه واحدهای شرکت
3) جمع آوری برنامه های قسمت های مختلف و طرح آن در جلسات مدیران به منظور هماهنگ کردن و جمع بندی برنامه ها و ارائه گزارش نتیجه به مدیرعامل
4) مطالعه و بررسی مکاتبات ارجاعی و عنداللزوم ارائه خلاصه گزارش
5) پیگیری مکاتبات ارجاعی و دستورات شفاهی مدیرعامل
6) بررسی و مطالعه گزارش اقدامات و فعالیت واحدهای مختلف شرکت
7) بررسی فعالیت های انجام شده در انطباق با برنامه ها و وظایف مصوب
8) گردآوری آمار و اطلاعات لازم در ارتباط با وظایف محوله
9) بررسی تنگناها و شناخت مشکلات واحدها و ارائه راه حل های مناسب در هر زمینه
10) بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد واحدهای تابعه و تهیه گزارش های لازم برای مدیرعامل و فراهم نمودن زمینه های تشویق یا تنبیه مسئولین و کارکنان ذی ربط
11) مشارکت در بهینه سازی برنامه های شرکت و تبادل نظر و همکاری حوزه مدیرعامل با سایر حوزه ها و ایجاد هماهنگی بین واحدهای تابعه و حوزه ستادی شرکت
12) اقدام در جهت رفع نیاز واحدهای تابعه از طریق پیگیری امور مربوطه در حوزه ستادی
13) پیگیری پیشنهادات واحدهای تابعه در شرکت مادر و سازمان های مختلف
14) تشکیل جلسات کارشناسی با کارشناسان حوزه ستادی به منظور ایجاد هماهنگی و حل مشکلات
15) تهیه گزارش اقدامات و فعالیت ها حسب دوره های زمانی تعیین شده
16) انجام سایر امور ارجاعی مرتبط از سوی مقام مافوق