در تارنمای شرکت عمران شهر جدید سهند خدمات به صورت ذیل بهره برداری می شود:
خدمات اطلاع رسانی :
- لیست خدمات قابل ارائه
- شناسنامه خدمات دستگاه
- مناقصات و مزایدات
- قوانین و مقررات
خدمات تعاملی :
- خدمات الکترونیکی
- تماس با مدیران ارشد دستگاه
- ارسال شکایات
- نظرسنجی ها
وظایف ارائه خدمت :
-فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.
وظایف کاربران :
-بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت
دسترس پذیری :
-این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
-در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری انتقاد و پیشنهاد شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به منو دسترسی سریع در صفحه اصلی می باشد.
2- جهت ارتباط با شرکت و مدیر سایت میتوانید از منوی ارتباط با ما اقدام نمایید.
2- تارنمای شرکت عمران شهر جدید سهند بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقصفنی ، به متقاضیان اطلاعرسانی خواهد گردید.
3– برای ارتباط با مدیرعامل شرکت ازمنوی ارتباط با ما ارتباط غیر حضوری با مدیر عامل مراجعه نمایید .
زمانهای برنامهریزی شده برای بروز رسانی تارنما زمانی که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد |
در حال حاضر تارنما به طور کامل در دسترس می باشد و در صورت وجود مشکل از طریق جدول ذیل در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد |
حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی |
24 ساعت |
درصد روزهای امکان اتصال به تارنما |
% 99/99 |
جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما
ردیف |
تاریخ |
ساعت شروع |
ساعت پایان |
علت خروج از دسترس |
|
|
|
|
|